Kursy dla firm

90 proc. menadżerów wyższego szczebla widzi zależność pomiędzy komunikacją językową a zwiększeniem sprzedaży, choć połowa z nich nie inwestuje w rozwój pracowników w zakresie uniwersalnej komunikacji w biznesie.

Bariery językowe w przedsiębiorstwie wpływają nie tylko na konkretne pomyłki, ale także na zmniejszenie efektywności poszczególnych pracowników poprzez pracę w granicach strefy komfortu, kończąc na niepodejmowaniu prób kreatywnego rozwiązywania problemów.

Z naszych usług kursów językowych i tłumaczeń skorzystały takie renomowane firmy i instytucje jak Google, Opera Software, BZ WBK, Santander Consumer Bank, Work Service, IT Kontrakt, Credit Suisse, Gmina Wrocław, Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Narodowy Instytu Audiowizaualny, Dolnośląska Izba Gospodarcza, Akademia Sztuk Pieknych we Wrocłąwiu, Kancelarie Notarialne, Adwokackie i Radcowskie, AmRest, Impart, Opera Wrocławska i wiele innych.

Według badania, które Education First przeprowadziło z „The Economist” na próbie prawie 600 menadżerów z całego świata, to właśnie bariery językowe i kulturowe – oprócz oczywiście kompetencji technologicznych – są największymi przeszkodami w ekspansji międzynarodowej. Na te elementy wskazuje ponad 60 proc. menadżerów

47 proc. menadżerów uznało, że trudności w relacjach z partnerami zagranicznymi wynikają z faktu, że firmy nie zapewniają pracownikom wystarczająco dużo szkoleń związanych z nauką języka obcego.

Bogata kadra pracowników ze znajomością języka angielskiego lub hiszpańskiego zwiększa szanse firmy na poszerzenie działalności, współpracę z zagranicznymi partnerami i przeniesienie oferty poza granice kraju. Komunikacja w tych językach jest coraz częściej wymagana od kandydatów aplikujących do pracy w większości organizacji. Wiele firm oferuje swoim pracownikom dodatkowe lekcje językowe. Zajęcia mogą być prowadzone w placówce szkoły językowej lub w biurze firmy.

Korzyści z zajęć językowych dla pracowników otrzymują zarówno pracownicy, jak i pracodawcy. Pracownik, uczęszczający na dodatkowe zajęcia z języka angielskiego, poszerza swoje kompetencje, dzięki którym może starać się o podwyżkę lub awans. Jednak najważniejszą kwestią jest to, jakie korzyści przyniesie pracodawcy wysłanie pracowników na zajęcia językowe. Umiejętność posługiwania się językiem obcym jest coraz częściej pożądaną umiejętnością na rynku pracy i nie tylko. Przyda się w najróżniejszych sytuacjach biznesowych, od kontaktu z zagranicznym klientem po międzynarodowe konferencje. Wspólne lekcje języka obcego zacieśniają więzi między pracownikami, dzięki czemu chętniej i efektywniej będą ze sobą współpracować. Firma, która inwestuje w rozwój pracowników, zyska także na renomie i przyciągnie do zespołu nowych inwestorów, pracowników oraz specjalistów. Wpłynie to na pewno na dalszy jej rozwój.

Nasz zespół to doświadczeni i certyfikowani z metody naturalnej lektorzy polskojęzyczni i native speakerzy z kilkunastu krajów, metodycy i tłumacze przysięgli, a także zaprzyjaźnione szkoły w kilkunastu krajach hiszpańskojęzycznych

Nasza szkoła to dwa oddziały stacjonarne we Wrocławiu, ponad tysiąc dorosłych i dzieci rocznie na kursach stacjonarnych i online, a także kursy zewnętrzne dla firm takich jak m.in. Santander, KGHM Polska Miedź S.A., czy Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu

Nasza firma to nie tylko szkoła językowa, ale też wydawnictwo z autorskimi podręcznikami dla dorosłych i dzieci wprowadzonych w ponad 40 szkołach partnerskich w całej Polsce. Rocznie szkolimy z metody naturalnej ponad 150 nauczycieli na terenie całego kraju

Wśród najczęściej wybieranych bloków tematycznych szkoleń w języku angielskim i hiszpańskim możemy wyróżnić:

#Office English/Spanish

#Sales & Purchasing

#English/Spanish for Accountants

#English/Spanish for HR

#Marketing & Advertisment

#The Art of Presentation

#Health & Medicine

#Engineering & Construction

#Economy&Banking

#Korespondencja biznesowa

Chcesz poznać szczegóły naszej oferty – skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz.

    Potrzebujesz pomocy w dokonaniu odpowiedniego wyboru? Skontaktuj się z nami. Odpowiemy w możliwie najkrótszym terminie.